Presentatie coalitieakkoord

De afgelopen weken hebben CDA, VVD, SGP-ChristenUnie, Hart voor Lokaal en Gemeentebelangen Epe gesproken over de vorming van een coalitie. Zij zijn met elkaar tot een coalitieakkoord gekomen waar de ambities en afspraken voor de komende 4 jaar voor de gemeente Epe in staan.

De fractievoorzitters van deze partijen presenteren het coalitieakkoord en de beoogde wethouders op donderdag 25 juni om 16.00 uur op het gemeentehuis. 
Op woensdag 1 juli wordt het coalitieakkoord in de gemeenteraad nader toegelicht en neemt de gemeenteraad een besluit over de voorgedragen kandidaat-wethouders. Als de gemeenteraad instemt met hun benoeming worden de wethouders in dezelfde vergadering beëdigd. 

Kijk voor meer informatie over deze vergadering op epe.raadsinformatie.nl