Klacht over Gemeente Epe

De gemeente Epe werkt hard om te zorgen dat haar dienstverlening past bij de wensen en behoeften van haar inwoners. Natuurlijk kan het gebeuren dat u niet blij bent met hoe u behandeld bent door de gemeente. U kunt dan een klacht doorgeven.

Soms is het niet helemaal duidelijk of iets een melding is of een klacht. We leggen het verschil graag aan u uit, zodat we u nog sneller kunnen helpen.

Melding of klacht

Melding

U doet een melding als er iets kapot is op straat, of als er iets anders mis is in de openbare ruimte. Meldingen gaan bijvoorbeeld over overlast, groen, verkeer, afval of vervuiling.

Melding doen

Klacht

U kunt een klacht doorgeven als u niet blij bent met de manier waarop u bent behandeld door de gemeente. Dit kan online. U hebt hier uw DigiD voor nodig.

Klacht doorgeven

Hoe wij een klacht behandelen

  • Schriftelijk (per post of e-mail) een klacht doorgeven kan ook. Bekijk daarvoor onze contactgegevens.
  • Nadat u een klacht hebt ingediend, neemt de klachtencoördinator contact met u op. Samen bespreekt u de klacht en het proces en kijkt u naar een oplossing. Pas als er geen oplossing gevonden kan worden, gaat u in gesprek met de klachtbehandelaar. De klachtbehandelaar neemt daarna een beslissing op uw klacht.
  • De gemeente doet haar best om binnen 6 weken een besluit te nemen over een klacht. Lukt dit niet, dan verlengen we dit met 4 weken.