Hr-medewerker
Welkom bij gemeente Epe, waar we niet alleen onze inwoners ondersteunen, maar ook onze medewerkers centraal stellen! Ben jij een georganiseerde aanpakker met hart voor hr? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als hr-medewerker ben jij een onmisbare schakel in ons hr-team. Je ondersteunt leidinggevenden en hr-adviseurs bij diverse hr-processen en bent hét aanspreekpunt voor collega’s met hr-vragen. Of het nu gaat om werving en selectie, verzuimbegeleiding of in- en uitdiensttreding – jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Krijg jij energie van afwisseling, samenwerken en het meebouwen aan een professioneel en warm hr-team? Dan maken we graag kennis met jou!
Over de vacature
Wat je gaat doen
Als hr-medewerker ben jij de spin in het web binnen onze hr-afdeling. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve hr-processen, van het opstellen van arbeidsovereenkomsten tot het verwerken van mutaties rondom in-, door- en uitstroom en het opstellen van rapportages en overzichten. Ook plaats je vacatures (zoals deze 😉), organiseer je bijeenkomsten en ben je hét aanspreekpunt voor collega's met vragen over contracten, verlof en salaris.
Je werkt nauwkeurig in ons personeelsinformatiesystemen, beheert de administratie rondom verzuim én houdt daarbij altijd oog voor de mens achter het dossier. Maar daar stopt het niet! Samen met het hr-team denk je actief mee over grotere thema's zoals strategische personeelsplanning, leiderschaps- en talentontwikkeling, vitaliteit en inclusie. Je ondersteunt de hr-adviseur bij projecten en mag je vastbijten in actuele vraagstukken waarin je écht het verschil kunt maken.
Kortom: een veelzijdige rol waarin je elke dag bijdraagt aan een toekomstgerichte en mensgerichte organisatie.
Wie wij zijn
Gemeente Epe heeft 33.000 inwoners en ruim 250 betrokken collega's. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. Er zijn tal van mogelijkheden om door te groeien en je te ontwikkelen. Elke dag werken we samen met onze inwoners en ondernemers om onze gemeente een stukje mooier, zorgzamer, veiliger en duurzamer te maken. We zijn een organisatie die in verbinding staat met de samenleving, denkt in mogelijkheden, transparant is en waar we fijn (samen)werken. Hierbij werken we vanuit de bedoeling, wat betekent dat de inwoner centraal staat. Bij gemeente Epe kies je voor een baan met maatschappelijke impact!
Het team Bedrijfsvoering bestaat uit de eenheden Mens & Organisatie, Financiën, Secretariaat en Facilitaire Dienst. De rol van hr-medewerker valt onder de 7-koppige eenheid Mens & Organisatie.
Weten we alles al? Nee zeker niet! Doordat we continu bezig zijn met leren en verbeteren, ontwikkelen we onszelf en zijn we steeds beter in staat om in te spelen op de taken en opgaven die op ons afkomen. Wij zijn dan ook zeer benieuwd hoe jij je ontwikkeling bij ons ziet en begeleiden jou hier graag in.
Wat we jou bieden
Werkgeluk vinden wij belangrijk en daarom zorgen we graag voor jou. Dit start met het onboardingsprogramma waar een warm welkom centraal staat en waarbij een enthousiaste (directe) collega jouw buddy wordt. Deze buddy staat klaar om je wegwijs te maken binnen onze organisatie. In Het Goede Gesprek bespreek je met jouw leidinggevende wat werkgeluk voor jou betekent en wat je hierin nodig hebt. Heb je een ontwikkelwens? Er is aandacht voor jou.
We bieden je, afhankelijk van kennis en ervaring, een salaris van maximaal € 4.297,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 8).
Naast flexibele werktijden en hybride werken, kennen wij een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:
- Laptop en telefoon (of je gebruikt je eigen telefoon tegen een netto vergoeding van € 29,03)
- Aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- Deelname aan ABP-pensioenregeling
- Mogelijkheid tot deelname aan collectieve zorgverzekering
- Thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per thuiswerkdag
- Een tegemoetkoming in de reiskosten, of je nu met de auto, fiets of lopend naar je werk gaat
- Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% bovenop je salaris waarbij je bijvoorbeeld voor een leasefiets kunt kiezen, maar ook kunt kiezen voor extra vrije dagen
- Mogelijkheid om lid te worden van de personeelsvereniging en Jong Epe, die evenementen organiseren om de onderlinge verbinding tussen collega's te versterken
Wie wij zoeken
- Je hebt een afgerond mbo+-diploma bij voorkeur in de richting van HRM of Personeel & Arbeid.
- Je hebt relevante werkervaring als hr-medewerker of -assistent. Gemeentelijke ervaring is een pré.
- Je bent goed in het organiseren van verschillende taken en je werkt nauwkeurig.
- Je bent dienstverlenend en resultaatgericht met een pro-actieve instelling en je kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie.
Hoe je solliciteert
Zijn wij een match? Dan zien we graag jouw sollicitatie tegemoet. Solliciteren kan tot en met 13 juni via de sollicitatiebutton of door een e-mail te sturen naar sollicitaties.091821@werkeningelderland.nl, t.a.v. Mark Verheijen. De gesprekken staan gepland op 19 juni. Ben je op dit moment verhinderd? Geef dit aan in je sollicitatie, dan plannen we graag een ander geschikt moment!
Vragen
Heb je eerst nog vragen over de functie of over onze gemeente? Of wil je vrijblijvend langskomen om eens koffie met ons te drinken? Bel of mail dan met Mark Verheijen via 140578 of mark.verheijen@epe.nl.
Een referentiecheck maakt deel uit van de selectieprocedure.